Известие

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на фарове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ремонт на фарове

    Първи стъпки:
    В течение на времето ще добавям нови снимки и ако трябва упътвания как се движи ремонта.


    Click image for larger version

Name:	DSC_0017.jpg
Views:	1
Size:	97.9 Килобайта
ID:	2456927Click image for larger version

Name:	DSC_0018.jpg
Views:	1
Size:	97.8 Килобайта
ID:	2456928Click image for larger version

Name:	DSC_0023.jpg
Views:	1
Size:	96.6 Килобайта
ID:	2456929

    Click image for larger version

Name:	DSC_0028.jpg
Views:	1
Size:	96.5 Килобайта
ID:	2456930Click image for larger version

Name:	DSC_0027.jpg
Views:	1
Size:	87.7 Килобайта
ID:	2456931Click image for larger version

Name:	DSC_0026.jpg
Views:	1
Size:	89.1 Килобайта
ID:	2456932

    Click image for larger version

Name:	DSC_0025.jpg
Views:	1
Size:	95.5 Килобайта
ID:	2456933Click image for larger version

Name:	DSC_0024.jpg
Views:	1
Size:	97.3 Килобайта
ID:	2456934Click image for larger version

Name:	DSC_0019.jpg
Views:	1
Size:	98.3 Килобайта
ID:	2456935

    Click image for larger version

Name:	DSC_0020.jpg
Views:	1
Size:	93.8 Килобайта
ID:	2456936Click image for larger version

Name:	DSC_0021.jpg
Views:	1
Size:	95.7 Килобайта
ID:	2456937Click image for larger version

Name:	DSC_0022.jpg
Views:	1
Size:	93.2 Килобайта
ID:	2456938

    Click image for larger version

Name:	DSC_0016.jpg
Views:	1
Size:	99.4 Килобайта
ID:	2456939Click image for larger version

Name:	DSC_0012.jpg
Views:	1
Size:	99.4 Килобайта
ID:	2456940Click image for larger version

Name:	DSC_0015.jpg
Views:	1
Size:	96.0 Килобайта
ID:	2456941

    Click image for larger version

Name:	DSC_0014.jpg
Views:	1
Size:	97.8 Килобайта
ID:	2456942

    2. Продължавам с разглобяването.
    Важна е добрата подготовка.
    Намерих подходящо кашонче в което поставих фара за да стои изправен.
    За отваряне на щипките използвах китайски клечки, които направих отпред като клинчета. Щипките са общо 6, 4 отвън и 2 вътре, не ги забравяйте.
    Mодифицирах ключ 13 по показания начин. Такъв, който може да се огъва, трябва да е тънък или да се изтъни предварително. С него развих металния ябълковиден болт, върти се по посока на часовника, по този начин става лесно, бързо и без риск от счупване.
    За мен ваденето от ябълките не е удачно.
    Заедно с развиването на болта откачам и всички щипки.
    След това с помощта на отвертка и клечките избутвам другите две ябълки по показания начин. Започвам с тази на която е пружината защото е по- дълга и по- пластична.
    Следва сваляне на стъклата.

    Click image for larger version

Name:	DSC_0392.jpg
Views:	1
Size:	84.8 Килобайта
ID:	2349935 Click image for larger version

Name:	DSC_0394.jpg
Views:	1
Size:	91.4 Килобайта
ID:	2349936

    Click image for larger version

Name:	DSC_0395.jpg
Views:	1
Size:	88.9 Килобайта
ID:	2349937 Click image for larger version

Name:	DSC_0396.jpg
Views:	1
Size:	88.7 Килобайта
ID:	2349938

    Click image for larger version

Name:	DSC_0397.jpg
Views:	1
Size:	90.1 Килобайта
ID:	2349939 Click image for larger version

Name:	DSC_0398.jpg
Views:	1
Size:	92.0 Килобайта
ID:	2349940

    Click image for larger version

Name:	DSC_0399.jpg
Views:	1
Size:	84.6 Килобайта
ID:	2349941 Click image for larger version

Name:	DSC_0400.jpg
Views:	1
Size:	90.9 Килобайта
ID:	2349942

    Click image for larger version

Name:	DSC_0405.jpg
Views:	1
Size:	86.8 Килобайта
ID:	2349943 Click image for larger version

Name:	DSC_0407.jpg
Views:	1
Size:	91.3 Килобайта
ID:	2349944

    Click image for larger version

Name:	DSC_0409.jpg
Views:	1
Size:	94.3 Килобайта
ID:	2349945 Click image for larger version

Name:	DSC_0410.jpg
Views:	1
Size:	94.0 Килобайта
ID:	2349946

    Click image for larger version

Name:	DSC_0411.jpg
Views:	1
Size:	89.8 Килобайта
ID:	2349947 Click image for larger version

Name:	DSC_0412.jpg
Views:	1
Size:	92.6 Килобайта
ID:	2349948

    Click image for larger version

Name:	DSC_0413.jpg
Views:	1
Size:	100.1 Килобайта
ID:	2349949 Click image for larger version

Name:	DSC_0414.jpg
Views:	1
Size:	90.0 Килобайта
ID:	2349950

    Click image for larger version

Name:	DSC_0415.jpg
Views:	1
Size:	87.6 Килобайта
ID:	2349951 Click image for larger version

Name:	DSC_0416.jpg
Views:	1
Size:	87.5 Килобайта
ID:	2349952


    3. Продължавам с разглобяването.
    Нагрявам пластмасата и стъклото по ръба на целият фар с пистолет за горещ въздух. Сложих накрайник, който насочва струята.
    Пластмасата трябва да омекне достатъчно. С тънка отвертка повдигам края на пластмасата навсякъде. После с по- здрава почвам да отлепям от ъгъла накрая го хващам с ръце и го разделям. Ако е необходимо се загрява още. Има риск от счупване, ако е малко загрято.
    Изваждам всичко отвътре, измивам с вода и сапун. Покритието на декоративната пластмаса е доста нетрайно и пада много лесно, ако ще ви трябва не го пипайте.
    Пред лупата има декоративен ринг, трябва да се свали внимателно, щипките му се чупят само от полъх.
    Свалих пластмасата, която закрива мигача.
    С подходящ остър нож отстраних старото лепило. Извадих ябълковидния метален болт с приспособленията, които си направих и го завих на мястото му за по- лесен монтаж после.
    Нагрях отново черната пластмаса на тялото на фара там където се беше деформирала при свалянето на стъклото и я върнах в положението в което е била
    Следва рециклиране на рефлекторите и боядисване на декоративните пластмаси.

    Click image for larger version

Name:	DSC_0421.jpg
Views:	1
Size:	97.8 Килобайта
ID:	2349967 Click image for larger version

Name:	DSC_0422.jpg
Views:	1
Size:	98.7 Килобайта
ID:	2349968

    Click image for larger version

Name:	DSC_0423.jpg
Views:	1
Size:	97.2 Килобайта
ID:	2349969 Click image for larger version

Name:	DSC_0424.jpg
Views:	1
Size:	93.9 Килобайта
ID:	2349970

    Click image for larger version

Name:	DSC_0425.jpg
Views:	1
Size:	97.9 Килобайта
ID:	2349971 Click image for larger version

Name:	DSC_0426.jpg
Views:	1
Size:	98.2 Килобайта
ID:	2349972

    Click image for larger version

Name:	DSC_0427.jpg
Views:	1
Size:	99.5 Килобайта
ID:	2349973 Click image for larger version

Name:	DSC_0428.jpg
Views:	1
Size:	98.8 Килобайта
ID:	2349974

    Click image for larger version

Name:	DSC_0429.jpg
Views:	1
Size:	97.8 Килобайта
ID:	2349975 Click image for larger version

Name:	DSC_0430.jpg
Views:	1
Size:	97.4 Килобайта
ID:	2349976

    Click image for larger version

Name:	DSC_0431.jpg
Views:	1
Size:	93.2 Килобайта
ID:	2349977 Click image for larger version

Name:	DSC_0432.jpg
Views:	1
Size:	98.0 Килобайта
ID:	2349978

    Click image for larger version

Name:	DSC_0433.jpg
Views:	1
Size:	98.8 Килобайта
ID:	2349979 Click image for larger version

Name:	DSC_0434.jpg
Views:	1
Size:	98.8 Килобайта
ID:	2349980

    Click image for larger version

Name:	DSC_0435.jpg
Views:	1
Size:	97.6 Килобайта
ID:	2349981 Click image for larger version

Name:	DSC_0436.jpg
Views:	1
Size:	87.0 Килобайта
ID:	2349982

    Click image for larger version

Name:	DSC_0437.jpg
Views:	1
Size:	100.4 Килобайта
ID:	2349983 Click image for larger version

Name:	DSC_0438.jpg
Views:	1
Size:	98.3 Килобайта
ID:	2349984

    Click image for larger version

Name:	DSC_0439.jpg
Views:	1
Size:	98.3 Килобайта
ID:	2349985 Click image for larger version

Name:	DSC_0440.jpg
Views:	1
Size:	98.1 Килобайта
ID:	2349986

    Click image for larger version

Name:	DSC_0441.jpg
Views:	1
Size:	97.8 Килобайта
ID:	2349987 Click image for larger version

Name:	DSC_0442.jpg
Views:	1
Size:	98.9 Килобайта
ID:	2349988

    Click image for larger version

Name:	DSC_0443.jpg
Views:	1
Size:	99.2 Килобайта
ID:	2349989 Click image for larger version

Name:	DSC_0444.jpg
Views:	1
Size:	93.1 Килобайта
ID:	2349990

    Click image for larger version

Name:	DSC_0445.jpg
Views:	1
Size:	92.7 Килобайта
ID:	2349991 Click image for larger version

Name:	DSC_0447.jpg
Views:	1
Size:	93.0 Килобайта
ID:	2349992

    Click image for larger version

Name:	DSC_0448.jpg
Views:	1
Size:	100.9 Килобайта
ID:	2349993 Click image for larger version

Name:	DSC_0449.jpg
Views:	1
Size:	97.7 Килобайта
ID:	2349994

    Click image for larger version

Name:	DSC_0450.jpg
Views:	1
Size:	100.5 Килобайта
ID:	2349995


    4. Нови керамични букси за късите светлини. Грунд за пластмаса и спрей с ефект никел.
    Click image for larger version

Name:	DSC_0474.jpg
Views:	1
Size:	96.3 Килобайта
ID:	2350058
    Click image for larger version

Name:	DSC_0475.jpg
Views:	1
Size:	94.0 Килобайта
ID:	2350059
    Click image for larger version

Name:	DSC_0476.jpg
Views:	1
Size:	95.5 Килобайта
ID:	2350060


    Боядисах ги. Спрея в действителност не става лъскав като капачката.
    Времето ще покаже дали е трайно това решение.
    Click image for larger version

Name:	DSC_0477.jpg
Views:	1
Size:	96.9 Килобайта
ID:	2350062
    Click image for larger version

Name:	DSC_0478.jpg
Views:	1
Size:	88.5 Килобайта
ID:	2350063


    Най после успях да изпратя рефлекторите за покритие. Избрах Еверт лак пред другите възможности. Обаче връзката с тях се оказа доста сложна задача. Не си вдигаха телефоните, не ми отговориха на имейла. В крайна сметка успях да се свържа с тях чрез фейсбук. Там отговориха бързо. Работят с Еконт.

    5. Сглобяавам дреболии докато чакам рефлекторите.
    Click image for larger version

Name:	DSC_0480.jpg
Views:	1
Size:	91.7 Килобайта
ID:	2350074

    Click image for larger version

Name:	DSC_0481.jpg
Views:	1
Size:	92.7 Килобайта
ID:	2350075

    Click image for larger version

Name:	DSC_0482.jpg
Views:	1
Size:	91.1 Килобайта
ID:	2350076


    6. Запоих новите керамични букси. Удължих единият кабел за габарита за по лесно обслужване. Изолацията на спойките е с термо шлаух и изолираща лента за разкош.
    Click image for larger version

Name:	DSC_0485.jpg
Views:	1
Size:	91.5 Килобайта
ID:	2350082

    7. Рефлекторите са готови. Време - 10 работни дни. Цена с доставка - 55,66 лв.
    Разходи до тук - грунд за пластмаса-10 лв. Спрей никел- 16 лв. Две букси - 6лв. Разход за куриер, изпращане- 6 лв. Лепило за стъклата - 12лв. Общо около 110 лв.

    8. Време за сглобяване.
    Извадих една от пластмасовите ябълки с отвертка за по лесно сглобяване. Тя е еластична и излезе лесно.
    Click image for larger version

Name:	1245.jpg
Views:	1
Size:	88.5 Килобайта
ID:	2350113
    Жълтеникавият цвят на рефлекторите е отражение. Мисля, че качеството е отлично, покритието изглежда много плътно.

    Click image for larger version

Name:	DSC_0591.jpg
Views:	1
Size:	96.7 Килобайта
ID:	2350105 Click image for larger version

Name:	DSC_0593.jpg
Views:	1
Size:	99.6 Килобайта
ID:	2350106

    Click image for larger version

Name:	DSC_0594.jpg
Views:	1
Size:	100.6 Килобайта
ID:	2350107 Click image for larger version

Name:	DSC_0595.jpg
Views:	1
Size:	90.4 Килобайта
ID:	2350108

    Click image for larger version

Name:	DSC_0596.jpg
Views:	1
Size:	92.3 Килобайта
ID:	2350109 Click image for larger version

Name:	DSC_0597.jpg
Views:	1
Size:	95.4 Килобайта
ID:	2350110

    Click image for larger version

Name:	DSC_0601.jpg
Views:	1
Size:	93.9 Килобайта
ID:	2350111 Click image for larger version

Name:	DSC_0598.jpg
Views:	1
Size:	97.2 Килобайта
ID:	2350112


    9. На финала.
    Залепих стъклата с това прозрачно лепило, замазах леко фугата.
    Фиксирах с него и пластмасата на мигача за да не падне някой ден.
    Скоро ще бъдат на колата.

    Click image for larger version

Name:	DSC_0604.jpg
Views:	1
Size:	93.5 Килобайта
ID:	2350127

    Click image for larger version

Name:	DSC_0603.jpg
Views:	1
Size:	94.6 Килобайта
ID:	2350128

    Click image for larger version

Name:	DSC_0605.jpg
Views:	1
Size:	96.8 Килобайта
ID:	2350129
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 17:21.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  • #2
    Твоите наистина са бая зле. Къде ги правиш?
    Алфа...всичко друго е компромис!
    http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
    Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
    Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
      Твоите наистина са бая зле. Къде ги правиш?
      Аз си ги правя, имам два комплекта, смятам да ги пратя рефлекторите в Асеновград
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        Много съм доволен от Асеновград - човекът е до Лидл ако говорим за същия. А тия лупи си беше бая преживяване докато ги извадя .
        Алфа...всичко друго е компромис!
        http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
        Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
        Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
          Много съм доволен от Асеновград - човекът е до Лидл ако говорим за същия. А тия лупи си беше бая преживяване докато ги извадя .
          Същия е, там ли ги занесе или по куриер.
          За лупите с рафлектора измислих нов, по- лесен начин за сваляне, по късно ще го опиша със снимки
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            Занесох ги и после си ги взех. Качваш се по едни стълби на горе. Човека ги направи перфектно има осезателна разлика, но се чудя, дали не пробвам с онези по-силните крушки Night Raider или квито бяха там.
            Алфа...всичко друго е компромис!
            http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
            Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
            Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
              Занесох ги и после си ги взех. Качваш се по едни стълби на горе. Човека ги направи перфектно има осезателна разлика, но се чудя, дали не пробвам с онези по-силните крушки Night Raider или квито бяха там.
              Имат кратък живот.
              Колко ти взе за двата рефлектора?
              Last edited by lordliness; d.m.y г., 19:04.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Помня ли...Беше преди години 3-4, но мисля, че около 30 за двата.
                Алфа...всичко друго е компромис!
                http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                Comment


                • #9
                  Продължавам с разглобяването.
                  Важна е добрата подготовка.
                  Намерих подходящо кашонче в което поставих фара за да стои изправен.
                  За отваряне на щипките използвах китайски клечки, които направих отпред като клинчета. Щипките са общо 6, 4 отвън и 2 вътре, не ги забравяйте.
                  Mодифицирах ключ 13 по показания начин. Такъв който може да се огъва, трябва да е тънък или да се изтъни предварително. С него развих металния ябълковиден болт, върти се по посока на часовника, по този начин става лесно, бързо и без риск от счупване.
                  За мен ваденето от ябълките не е удачно.
                  Заедно с развиването на болта откачам и всички щипки.
                  След това с помощта на отвертка и клечките избутвам другите две ябълки по показания начин. Започвам с тази на която е пружината защото е по- дълга и по- пластична.
                  Следва сваляне на стъклата.
                  Click image for larger version

Name:	DSC_0392.jpg
Views:	1
Size:	84.8 Килобайта
ID:	2349935 Click image for larger version

Name:	DSC_0394.jpg
Views:	1
Size:	91.4 Килобайта
ID:	2349936

                  Click image for larger version

Name:	DSC_0395.jpg
Views:	1
Size:	88.9 Килобайта
ID:	2349937 Click image for larger version

Name:	DSC_0396.jpg
Views:	1
Size:	88.7 Килобайта
ID:	2349938

                  Click image for larger version

Name:	DSC_0397.jpg
Views:	1
Size:	90.1 Килобайта
ID:	2349939 Click image for larger version

Name:	DSC_0398.jpg
Views:	1
Size:	92.0 Килобайта
ID:	2349940

                  Click image for larger version

Name:	DSC_0399.jpg
Views:	1
Size:	84.6 Килобайта
ID:	2349941 Click image for larger version

Name:	DSC_0400.jpg
Views:	1
Size:	90.9 Килобайта
ID:	2349942

                  Click image for larger version

Name:	DSC_0405.jpg
Views:	1
Size:	86.8 Килобайта
ID:	2349943 Click image for larger version

Name:	DSC_0407.jpg
Views:	1
Size:	91.3 Килобайта
ID:	2349944

                  Click image for larger version

Name:	DSC_0409.jpg
Views:	1
Size:	94.3 Килобайта
ID:	2349945 Click image for larger version

Name:	DSC_0410.jpg
Views:	1
Size:	94.0 Килобайта
ID:	2349946

                  Click image for larger version

Name:	DSC_0411.jpg
Views:	1
Size:	89.8 Килобайта
ID:	2349947 Click image for larger version

Name:	DSC_0412.jpg
Views:	1
Size:	92.6 Килобайта
ID:	2349948

                  Click image for larger version

Name:	DSC_0413.jpg
Views:	1
Size:	100.1 Килобайта
ID:	2349949 Click image for larger version

Name:	DSC_0414.jpg
Views:	1
Size:	90.0 Килобайта
ID:	2349950

                  Click image for larger version

Name:	DSC_0415.jpg
Views:	1
Size:	87.6 Килобайта
ID:	2349951 Click image for larger version

Name:	DSC_0416.jpg
Views:	1
Size:	87.5 Килобайта
ID:	2349952
                  Last edited by lordliness; d.m.y г., 07:28.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Дано не го сметнеш за неуважително, знам че много не ме харесваш, въпреки това ще пиша аз как правих няколко фара на 166.
                    Накратко: извадих лупата (горе долу по описания от теб начин), разглобих я и огледах рефлетора. В горната част над крушката беше видимо нарушено огледалното покритие, но в долната част беше перфектно, затова просто обърнах рефлектора наобратно, единствено едно чопче се наложи да бутна. Светнаха перфектно. На единия комплект лупите бяха тотал зле (може би е влизала влага), тях ги пратих в Стрелча в Евертлак завода, доволен съм от рециклирането там. Пиша това с идеята че нещата са простички и понякога човек може да си направи сам нещата за "без пари".

                    Пс Незнам дали знаете, фаровете на 166 стават и за кола с дясна дирекция, като се обърне пластината между рефлектора и лупата, т.е. разликата е само в начина на монтаж на пластината. Същата лупа съм срещал във фарове на Фиат Пунто 2 серия. Надявам се да съм бил полезен с малко информация.

                    Пс Към автора на темата, ако ти трябват някакви чаркала от фар на 166, мисля че имам 2бр на парчета в гаража.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #11
                      Продължавам с разглобяването.
                      Нагрявам пластмасата и стъклото по ръба на целият фар с пистолет за горещ въздух. Сложих накрайник, който насочва струята.
                      Пластмасата трябва да омекне достатъчно. С тънка отвертка повдигам края на пластмасата навсякъде. После с по- здрава почвам да отлепям от ъгъла накрая го хващам с ръце и го разделям. Ако е необходимо се загрява още. Има риск от счупване, ако е малко загрято.
                      Изваждам всичко отвътре, измивам с вода и сапун. Покритието на декоративната пластмаса е доста нетрайно и пада много лесно, ако ще ви трябва не го пипайте.
                      Пред лупата има декоративен ринг, трябва да се свали внимателно, щипките му се чупят само от полъх.
                      Свалих пластмасата, която закрива мигача.
                      С подходящ остър нож отстраних старото лепило. Извадих ябълковидния метален болт с приспособленията, които си направих и го завих на мястото му за по- лесен монтаж после.
                      Нагрях отново черната пластмаса на тялото на фара там където се беше деформирала при свалянето на стъклото и я върнах в положението в което е била.
                      Фарът вече е разглобен напълно.
                      Следва рециклиране на рефлекторите за къси светлини и боядисване на декоративните пластмаси. Замяна на някои букси.
                      Click image for larger version

Name:	DSC_0421.jpg
Views:	1
Size:	97.8 Килобайта
ID:	2349967 Click image for larger version

Name:	DSC_0422.jpg
Views:	1
Size:	98.7 Килобайта
ID:	2349968

                      Click image for larger version

Name:	DSC_0423.jpg
Views:	1
Size:	97.2 Килобайта
ID:	2349969 Click image for larger version

Name:	DSC_0424.jpg
Views:	1
Size:	93.9 Килобайта
ID:	2349970

                      Click image for larger version

Name:	DSC_0425.jpg
Views:	1
Size:	97.9 Килобайта
ID:	2349971 Click image for larger version

Name:	DSC_0426.jpg
Views:	1
Size:	98.2 Килобайта
ID:	2349972

                      Click image for larger version

Name:	DSC_0427.jpg
Views:	1
Size:	99.5 Килобайта
ID:	2349973 Click image for larger version

Name:	DSC_0428.jpg
Views:	1
Size:	98.8 Килобайта
ID:	2349974

                      Click image for larger version

Name:	DSC_0429.jpg
Views:	1
Size:	97.8 Килобайта
ID:	2349975 Click image for larger version

Name:	DSC_0430.jpg
Views:	1
Size:	97.4 Килобайта
ID:	2349976

                      Click image for larger version

Name:	DSC_0431.jpg
Views:	1
Size:	93.2 Килобайта
ID:	2349977 Click image for larger version

Name:	DSC_0432.jpg
Views:	1
Size:	98.0 Килобайта
ID:	2349978

                      Click image for larger version

Name:	DSC_0433.jpg
Views:	1
Size:	98.8 Килобайта
ID:	2349979 Click image for larger version

Name:	DSC_0434.jpg
Views:	1
Size:	98.8 Килобайта
ID:	2349980

                      Click image for larger version

Name:	DSC_0435.jpg
Views:	1
Size:	97.6 Килобайта
ID:	2349981 Click image for larger version

Name:	DSC_0436.jpg
Views:	1
Size:	87.0 Килобайта
ID:	2349982

                      Click image for larger version

Name:	DSC_0437.jpg
Views:	1
Size:	100.4 Килобайта
ID:	2349983 Click image for larger version

Name:	DSC_0438.jpg
Views:	1
Size:	98.3 Килобайта
ID:	2349984

                      Click image for larger version

Name:	DSC_0439.jpg
Views:	1
Size:	98.3 Килобайта
ID:	2349985Click image for larger version

Name:	DSC_0440.jpg
Views:	1
Size:	98.1 Килобайта
ID:	2349986

                      Click image for larger version

Name:	DSC_0441.jpg
Views:	1
Size:	97.8 Килобайта
ID:	2349987 Click image for larger version

Name:	DSC_0442.jpg
Views:	1
Size:	98.9 Килобайта
ID:	2349988

                      Click image for larger version

Name:	DSC_0443.jpg
Views:	1
Size:	99.2 Килобайта
ID:	2349989 Click image for larger version

Name:	DSC_0444.jpg
Views:	1
Size:	93.1 Килобайта
ID:	2349990

                      Click image for larger version

Name:	DSC_0445.jpg
Views:	1
Size:	92.7 Килобайта
ID:	2349991 Click image for larger version

Name:	DSC_0447.jpg
Views:	1
Size:	93.0 Килобайта
ID:	2349992

                      Click image for larger version

Name:	DSC_0448.jpg
Views:	1
Size:	100.9 Килобайта
ID:	2349993 Click image for larger version

Name:	DSC_0449.jpg
Views:	1
Size:	97.7 Килобайта
ID:	2349994

                      Click image for larger version

Name:	DSC_0450.jpg
Views:	1
Size:	100.5 Килобайта
ID:	2349995
                      Last edited by lordliness; d.m.y г., 15:54.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Това с разлепването на стъклото е кардиналния подход.

                        Всичко друго са упражнения за напреднали гинеколози с неясен краен резултат


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Браво колега ,а мислил ли си след като правиш това упражнение да сложиш във фара една лента лед дневни светлини .Това доста ще отвори визията на Алфата .И да те питам свалих на единия фар модула за коригиране на светлините (НАДОЛО И НАГОРЕ) има ли някакъв чалъм за поставянето .

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от simvola Покажи съобщение
                            Браво колега ,а мислил ли си след като правиш това упражнение да сложиш във фара една лента лед дневни светлини .Това доста ще отвори визията на Алфата .И да те питам свалих на единия фар модула за коригиране на светлините (НАДОЛО И НАГОРЕ) има ли някакъв чалъм за поставянето .
                            Държа на оригинала и няма да поставям лед ленти. Може би ще променя само цвета на декоративната пластмаса, от съображения за дълготрайност. Ако питаш за моторчето - не съм го отварял или свалял отделно.
                            Last edited by lordliness; d.m.y г., 08:40.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              Преди време разглобих моите фарове така и пратих в Стрелча всичко което беше лъскаво Не помня колко пари дадох но фаровете грейнаха Мисля че дадох 70 лева
                              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                              Comment

                              Working...
                              X